بیت کوین

ساخت وبلاگ

خرید بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتالی امروزه به یکی از رایج ترین شیوه های سرمایه گذاری تبدیل شده است. با رشد چشمگیر قیمت بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال، افراد بسیاری در سرتاسر جهان به خرید بیت کوین روی آورده اند و از بیت کوین و سایر ارزهای مجازی به عنوان روشی برای کسب سود و درآمد، سرمایه گذاری و انتقال سریع وجه استفاده می نمایند. در حال حاضر نه تنها افراد، بلکه برخی از دولت ها، بانک ها و موسسات بزرگ نیز به اهمیت استفاده از ارزهای دیجیتالی پی برده و در حال استفاده از این ارزهای دیجیتال هستند. با توجه به محدود بودن نقل و انتقالات بین المللی پول برای ایرانیان، بیت کوین می تواند روشی بسیار مقرون به صرفه برای تبادلات مالی بین کشور ایران و سایر کشورها مورد استفاده قرار گیرد. در حال حاضر استفاده از بیت کوین و سایر ارزهای مجازی در مبادلات تجاری در حال شکل گرفتن است و شرکت ها می توانند برای کاهش محدودیت های ناشی از تحریم های بین المللی، از بیت کوین و سایر ارزهای مجازی برای نقل و انتقالات مالی خود بهره مند شوند.

بیت کوین ...
ما را در سایت بیت کوین دنبال می کنید

برچسب : خرید بیت کوین, نویسنده : بیت کوین bitcoin بازدید : 287 تاريخ : شنبه 8 ارديبهشت 1397 ساعت: 11:51

برای خرید بیت کوین چه کارهایی باید انجام دهم؟

برای خرید بیت کوین یا سایر ارزهای مجازی در ابتدا باید کیف پول (ولت) ایجاد کنید. هر ارز مجازی دارای یک کیف ولت به خود است. اگر تاکنون کیف پول بیت کوین برای خود ایجاد نکرده‌اید به مقاله راهنمای گام به گام ساخت کیف پول بیت کوینسر بزنید.

البته برخی از ولت امکان ذخیره چند نوع ارز را به شما می‌دهند. در هر ولت یک شماره به شما اختصاص داده می‌شود که ضروری است این شماره را ذخیره نمایید. در صورت گم کردن این شماره تمامی پول‌های شما که در این کیف پول هستند دیگر قابل بازگشت نخواهد بود. سپس شماره دریافت بیت کوین خود را که در ولت به شما اختصاص داده شده برای فرد فروشنده ارسال کنید.

معمولا خرید بیت کوین از صرافی‌های آنلاین نیازمند تایید هویت شما است. برای این کار باید مدارک هویتی خود را به علاوه سندی برای اثبات محل سکونت خود برای صرافی مورد نظر ارسال کنید.

 

خرید بیت کوین

فروش بیت کوین

خرید اتریوم

بیت کوین ...
ما را در سایت بیت کوین دنبال می کنید

برچسب : بیت کوین, نویسنده : بیت کوین bitcoin بازدید : 296 تاريخ : شنبه 8 ارديبهشت 1397 ساعت: 11:47